Frågestund= avslutad

Hej hej alla mina babys !
Nu ska jag avsluta frågastunden.
Tack för alla frågor !
Svar: Vetinte. Typ ginatricot, BikBok, Cubus
hm... Duscha minst 3 gånger i veckan
Bara mascara ! Inge puder eller ögon skugga:D
http://rooosen.bloggplatsen.se   http://juliahbaby.bloggplatsen.se  http://fridaoelin.bloggplatsen.se/
många mer men orkar inte skriva alla
mina kompisars.
PAOW!
svar: ingen speciell nu.
nästan alla mina kompisar bloggade och jag blev as sugen:D
Svar: HAHA, jag hade inte godkännt komentarerna:D
Svar: Ginatricot, CuBus & BikBok
Porter stek med potatis.
Paow, för att jag gillar hennes blogg,  Foki verkar lixom så mesig eller hur jag ska säga.
Svar: Hej baby(k)
klart jag gör (a)
Ginatricot, Cubus, bikbok
vetinte, Kommer typ inte ihåg(a)
JA, FÖRALLTID!(L)
jepp:D
ja, visst!
JA!!!:D
MEN JA?! VAD ÄR DET FÖR FRÅGA??!!! klart!
nö, Men ska snart dra hem till Lina baby (k)
svarar på frågor:D
nä, Ingen av oss har det. Men vi kan ju kolla blocket om någon har något begagnat:D
fortsätt drömma KEZO
haha, Glööööm och dröööm:D:P(k)
ja, såklart. du kan få en fjärdedel (y)
jepp.
Vet inte, Portet stek med potatis:D
blååååå(y)
haha, Det behöver du inte heller (a)
Svar: svarar på frågor<3<3
Svar: hejhej.
ja:D
Kenzas:D
Bloggplatsen är väldigt enkel och blogg.se är liite svårare men båda är lika bra. Och blogger.com fattar jag typ inget av.
Ginatricot, Cubus, bikbok
Svar: visst
Svar: nej, Idag ska jag vara med Lina baby (k)
Svar: Nej, Du vet att det är ja (k)
svar: Nej.
Visst(a)
Svar: Äre vicky elr Lina som skriver ?
Om det är det så har jag samma svar:
JA !
JA !
JA !
Paow, se ovanför. Men dessie verkar lite bitchig
båda är lika bra !
Svar: bra(:
japp, Såklart
vet inte blåå kanske (a)
jag hoppas ni blev nöjda med svaren:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0