Best day ever <<

Hej hej älsklingar !
Idag har jag haft as kul med mina sötnosar Molly, Madde,Milanda,Sandra & frida(k)
Vi slutade skolan 13.45.
sandra och frida drog hem och hämta bikinis.
Jag molly och miland drog och hämtade syrran
Madde hon var hemlös i danmark;)
När vi kom hem var redan sandra och frida där.
Så jag låste upp.
Men madde hade inte kommit. eller jag menar det tar en stund att gå från danmark(:
Efter en halv timme typ kom hon då hade vi redan börjat gör filmen(a)
i två timmar dansade vi bara(k)
Vi hade as kul
Sen orkade ingen göra något mer film så vi cyklade till en lekpark och åkte lin bana:D
ni ska få se lite bilder och filmer.
Sen började det åska:o
Jag ba: 1001, 1002, 1003.... Molly ba: Men elin man ska räkna när det kommer en bilxt till man hör ett muller. dumskalle:P
jag ba: HAHAHAH, fett smart jag är(y) Kanon kul(h) beeeeeenjamin :D
hihi jag :D
sexxxxiig(a)
Fridaaaa<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0